زناشوئی

صفحه زناشویی مجله پرسون به شما کمک میکند تا زندگی و رابطه زیبایی با همراه و همسر خود داشته باشید.

پرسون گزارش می دهد؛

موانع ازدواج در قانون کدام است؟

ازدواج افراد با یکدیگر در شرایطی توسط قانون منع شده و برای زن و مرد در صورت اطلاع از قانون و سرپیچی از آن مجازات در نظر گرفته شده است.
در برخی موارد، ممکن است منطقی باشد که سعی کنید پیوند خود را حفظ کنید، اما اگر شریک زندگی شما هیچ نشانه‌ای دال بر تغییر رفتار از خودش نشان نمی‌دهد، احتمالاً بهتر است که شما هم از رابطه کناره‌گیری کنید.
ما می‌توانیم رابطه‌ای عاشقانه را تجربه کنیم. رابطه‌ای که سرشار از صمیمیت، مهربانی متقابل و تعهد واقعی باشد. اما برای رسیدن به اوج عشق، به تمام مهارت‌های هوش هیجانی نیاز داریم.
مهریه مالی است که در ضمن عقد تعیین می شود. در صورت مطالبه مهریه توسط زوجه، مرد موظف است مقدار مهریه تعیین شده را پرداخت کند. معمولا برای مهریه زن سکه، وجه نقد و خانه تعیین می شود البته گاها موارد دیگری که مالیت دارد نیز به عنوان مهریه تعیین می شود.
آیا چک کردن گوشی کفایت می کند؟

خیانت زوجین در فضای مجازی

یک روانشناس خیانت زوجین به یکدیگر در فضای مجازی را از جمله مشکلات عصر مدرن دانست و گفت: تصور غلطی است که با چک کردن دائمی گوشی همسر می‌توان از خیانت او در فضای مجازی جلوگیری کرد.
بارداری، بازی انتظار است. انتظار برای کسب اطلاعات درباره سلامت و جنسیت جنین و موارد دیگر که حتی می‌تواند باعث اضطراب شدید والدین شود. روش رمزی ادعا می‌کند که علمی است، اما هیچ مدرکی دال بر قابل‌اعتمادبودن آن وجود ندارد.
وجود دعوا نشانه این است که هر دوی شما به رابطه‌ی مشترکتان اهمیت می‌دهید. دعوا راهی آسان برای تعیین این مسئله است که آیا شریک زندگی شما در طولانی مدت با شما همراه است یا خیر.
متخصص روانشناس بالینی نداشتن مهارت گفت و گو موثر بین زوجین را یکی از دلایل اصلی اختلافات بین آنها دانست و افزود: کسب مهارت در این زمینه می‌تواند بسیاری از مشکلات بین زوجین را حل کند.
یکی از سخت‌ترین تصمیمات، انتخاب همسر است که بدون شک باید معیار‌های صحیحی را در نظر گرفت تا بتوان بهترین انتخاب را داشته باشید.
سبحان احمدی کارشناس روانشناسی گفت: وابستگی افراطی یکی از زوجین، موجب سردی روابط زن و شوهر می‌شود.

بوی بدن جزئیاتی در مورد سلامت ما آشکار می‌کند، برای مثال وجود بعضی بیماری‌ها (وبا بویی شیرین دارد و دیابت شدید بویی شبیه سیب گندیده می‌دهد). در گزارش زیر در رابطه با بوی بدن و تحقیق روان شناسان و کارشناسان بخوانید.
برخی از مشکلات رایج در سال‎ های اولیه ازدواج شامل ارزش‎‌ها، مشکلات مادی، ارتباط با خانواده‎‌ها و خویشاوندان و برخی روابط زناشویی است. بسیاری از زوج‎‌ها قبل از ازدواج چشم خود را روی اختلافات و تفاوت‎هایی که با هم دارند می‌‎بندند، ولی پس از ازدواج متوجه تفاوت در ارزش‎‌ها و عقاید خود می‌‎شوند و دیگر نمی‌‎توانند آن را نادیده بگیرند.
در گزارش پیش روی تان تمایل بعضی دخترها به انتخاب شوهری با اختلاف سنی زیاد ریشه‌یابی می گنیم.